delavnica za delavce_ke v kulturi in umetnosti
O delavnici
»Stroj je utrujen in izčrpan,« je leta 2020 dejal filozof Bayo Akomolafe, ko je govoril o ljudeh v času katastrofe in krize. Kakšne so posledice prekomernega izkoriščanja na telesih umetniških delavcev (zlasti tistih v živih umetnostih) v kapitalističnem svetu? V zadnjih nekaj letih so številni misleci svojo okoljsko zaskrbljenost preusmerili v razmišljanje o odrasti. Spreminjanje notranjega ritma človeškega telesa je prvi in precej zahteven korak. Kako živeti to pretirano izkoriščanje? Se ga sploh zavedamo? Kaj pomeni »upočasniti se«? Upočasnitev se ne nanaša zgolj na funkcijo hitrosti, temveč tudi na zavedanje. Spreminja doživljanje časa. Pomeni, da ne sprejemamo tega, da smo stroji, temveč da smo prisotni in upoštevamo prisotnost drugih. Ali dejansko lahko počivamo? Je lahko počitek aktivna oblika upora proti produktivnosti in neskončnemu napredku?
Tukaj je »praktična« delavnica o počitku!
Ta delavnica, četrta v seriji, ki se je začela lani aprila na festivalu Trouble v Bruslju, nadaljevala septembra na New Performance Turku Biennale na Finskem in nato še novembra na festivalu MIRfestival v Atenah, je namenjena umetniškim delavcem z vseh področij. Delavnica bo posvečena raziskovanju, kako se upreti s skupinskim počitkom. Prosimo, da na delavnico pridete v udobnih oblačilih.
Delavnico Počitek kot upor so zasnovali Mara Anjoli Vujić, Christiana Galanopoulou, Leena Kela in Antoine Pickels. Vodijo jo Christiana Galanopoulou, Antoine Pickels, Leena Kela.
Delavnica bo potekala v Gledališču Glej, 25. januarja od 11.30 do 14.00, v angleškem jeziku.
Prijave zbiramo do 22. januarja 2024 na povezavi.
Prosimo, da na delavnico pridete v udobnih oblačilih.
O mentorjih
Christiana Galanopoulou je po študiju umetnostne zgodovine, arheologije in kuratorstva doktorirala iz zgodovine sodobnega performansa, deluje pa kot neodvisna kuratorka. Je ustanoviteljica in umetniška vodja festivala MIRfestival v Atenah. Njene raziskave se osredotočajo na politične vidike kuratorskih in umetniških praks v novih oblikah uprizoritvenih umetnosti.
Leena Kela je ustanoviteljica in umetniška vodja New Performance Turku Biennale. Je tudi performativna umetnica, direktorica rezidence Saari Residence in doktorska kandidatka na področju umetniških raziskav.
Antoine Pickels je ustanovitelj in umetniški vodja festivala Trouble v Bruslju. Je tudi umetnik, pisatelj in profesor na umetniških šolah.
Glej, glej, glej delavnica v sklopu festivala Neskončna sedanjost, festival performansa!
Prijave zbiramo do 22. januarja tukaaaaaaaaaj.