delavnica z Gaëtanom Rusquetom
O delavnici
Gaëtan Rusquet vas vabi na delavnico na temo dela, užitka in skrbi. Na delavnici se bomo poglobili v odtenke dotika – tako dotikanja kot biti dotaknjen – in raziskali področja pokritosti in golote ter obravnavali različne meje, povezane z intimnostjo, željo in osebnimi omejitvami.
Umetnik bo predstavil performativna orodja, ki jih navdihujejo ekoseksualni feminizem, Osho tehnike in tantra. Ta orodja bodo v obliki kolektivnih vaj, dinamičnih in vodenih meditacij, ritualov smrti in nege (vključno z umivanjem telesa) ter izrazne moči zvoka in petja. Poleg tega se bodo udeleženci_ke seznanili_e z orodji, namenjenimi premagovanju težavam privolitve (consent).
Delavnica je namenjena vsem telesom – LGBTIQ+ oseb, performerjem_kam, spolnim delavcem_kam, mladim in starim – ne glede na to, ali se vaše telo boji dotika ali si ga želi. Je priložnost za vse, ki jih zanima raziskovanje dotika, dela in užitka, ter za tiste, ki želijo izkusiti intimnost in skrb v ritualiziranem okviru.
Delavnica bo potekala 20. in 21. januarja od 11.00 do 18.00, v angleškem jeziku.
Zainteresirani udeleženci delavnice bodo lahko sodelovali v performasu Gäetan Rusquet z naslovom Spotoma, med drugimi, ki se bo odvil 24. decembra ob 20h v Gledališču Glej.
Za udeležbo na delavnici je potrebna polnoletnost.
Prijave zbiramo do 17. januarja 2024 na povezavi.
O avtorju
Gaëtan Rusquet (1984) je po študiju uporabnih umetnosti na pariški šoli ENSAAMA, znani kot Olivier de Serres, magistriral iz scenografije in performansa na ENSAV La Cambre. Deluje kot performer, plesalec, koreograf in scenograf v uprizoritvenih in vizualnih umetnostih. Gaëtan Rusquet v svojih umetniških predlogih preučuje, kako se človek umešča v prostor – in kako postane medij – naj bo to fizični prostor, svetloba, zvok, video, gib, predmeti ali manj definiran material. V ritualizirani obliki poskuša uporabiti njihove odnose, pri čemer znotraj naprav razkriva njihovo povezljivost in moč delovanja. Na čas performansa gleda kot na trenutek preučevanja in izkušnje, tako za izvajalce kot za gledalce. Vsak dogodek je nato priložnost za zahtevo, za posodobitev vložka v projekt. Kot kip, ki nenehno išče svoje konture. Tako ustvarjanje partitur dovoljuje prostor za pogajanja med izvajalcem(i) in publiko/pričujočimi.
Obenem svojo prakso in pristop k telesu ter njegovim omejitvam napaja z znanjem holističnih tehnik oskrbe. To ga vodi k razvoju koreografskih orodij, ki izhajajo iz percepcije teh teles in energijskih polj, povezanih tako s samim telesom kot tudi s kraji in tlemi, v katere je telo vpisano. Gaëtan Rusquet živi in dela v Bruslju.
Glej, glej, glej delavnica v sklopu festivala Neskončna sedanjost, festival performansa!
Prijave zbiramo do 17. januarja tuuuuuuuuukaaaaaaaaaaj.