večer kratkih filmov
Premiera
O dogodku
Program
Sobota, 29. maj ob 21h
SKUPNOST - POSAMEZNIK
Tišina / Silence: Aljaž Lavrič (2021)
Prostori avtorjevega otroštva, ki so se nekega dne izpraznili. Kompozicije ostajajo.
Za zaprtimi roletami / Behind closed shutters: Miha Reja (2021)
"Godrnjava pošast, ki se svetu prikazuje kot človek, je ujeta v neskončnem ciklu. Neprestano dela in nima prostega časa. Po službi se zateče v nočni klub...
Graveyard Picnic (Online docu project "Telling Stories for Real"): Adriana Ronkali, Carolina Carqueja e Silveira, Filip Sluga, Tijana Mijušković, Vanda Ljumović (2021)
Zgodba o pokopališču iz 19. stoletja, ki naleti na težave zaradi pomankljivosti nege.
Zbulimi / Uncovering / Odstiranje: Arta Kroni (2022)
Avtorica do svoje babice pristopi z vprašanji, ki jih ni zastavila še nikoli.
Razdalja jima ne dopušča veliko iskrenih pogovorov.
Soma: Sandra Jovanovska (2019)
Mislili smo, da smo narejeni iz prahu, v resnici pa smo samo duh. Zgodba se nahaja v recikliranem vesolju in se vrti okoli dveh bitij. Taxidermist in mesar.
Mesar zasvoji taksidermista na svojo drogo, ki jo ponuja kot domnevno zdravilo za bolezen taksidermista. Taksidermist postane narkoman in odda najbolj dragocena ljubezen mesarju v zameno za več drog. Ko spozna, kaj je naredil, gre da vzame tisto, kar mu pripada, ampak pot naprej je enosmerna.
Quality Time Together: Boris Matić (2021)
Quality time (kakovosten čas) - po cambridgeovem angleškem slovarju pomeni: čas, ki ga preživite z nekom skupaj in mu posvetite vso svojo pozornost, ker cenite vajin odnos. Med zaprtji javnega življenja, ki jih je povzročila pandemija, so ljudje preživeli večino svojega časa zaprti skupaj v enem prostoru. Poraja se vprašanje - kaj kvaliteten čas skupaj pravzaprav pomeni.
Time is a Physical Dimension: Ivana Kalc (2021)
Kaj lahko storimo s svojim časom? Čeprav je čas neviden in ga opazujemo kot četrto dimenzijo, ga obravnavamo kot fizično stvar, kot blago. Čas je fizična dimenzija in način, kako govorimo o njem, kaže na način, kako ga uporabljamo in z njim manipuliramo.
Na drugo stran / To the other side: Mery Gobec (2018)
Gal se neizmerno boji terorističnih napadov. Zato se odloči, da bo skopal luknjo do druge strani sveta ter rešil svojo družino pred nevarnostjo. Ne ve še, da obstoju njegove družine ne preti vojna, temveč ločitev.
Živeti v megabitu / Live in a megabite: Anne Tassel (2016)
Os se vedno bolj zaveda življenja v televiziji. V svetu kjer so sanje valuta, protagonistka Os ugotovi, da nič ni zares njeno, niti sanje ne. Ugotovi, da je njena podzavest uničena in da mogoče sploh ne živi svojega življenja.
Nedelja, 29. maj ob 21h
PROGRAM 2
POSAMEZNIK - SKUPNOST
One usual day during unusual times …
Kurent: Miha Reja (2021)
Fant, ki vstopa v najstniška leta, pobegne od doma v iskanju pustnega karnevala.
Bela, črna in prava ljubezen / White, Black and True Love: Anja Paternoster (2021)
Ni vsaka ljubezenska zgodba enaka. Nekatere so tragične druge omamne. Vendar vedno obstaja upanje tudi, ko se film konča.
Lazarus: Ivana Kalc (2021)
Ko vstopite v kraj, za katerega ste mislili, da so se vam uresničile sanje, kako sploh zapustite takšno mesto? In še pomembnejše vprašanje, kako najdete izhod?
Strah / Fear: Boris T. Matić (2020)
Strah je intenziven in neprijeten negativen občutek, ki ga človek doživi, ko vidi ali pričakuje nevarnost, naj bo resnična ali neresnična. Pojavi se sredi dojemanja ali pričakovanja resnične ali namišljene nevarnosti ali resne grožnje. Je primarno čustvo, pa tudi sreča ali žalost. V času globalne pandemije koronavirusa se je večina ljudi na njihovih domovih bala neznanega virusa, mesto, v katerem živim, je prizadel potres. Nekaj zelo resničnega. Neznane in znane grožnje so se medsebojno okrepile. V osnovi vseh strahov je človekov strah pred smrtjo. To je tema tega prispevka. Prostor svobode in modro nebo, ki predstavljata življenje, se počasi izgubljata v strahu in nas spravljata v razmišljanje o negotovi prihodnosti z določenim koncem, ki čaka vsako živo bitje.
Pogovor brez konca / Five Hour Conversation: Katarina Blažič (2020)
Film “Pogovor brez konca” raziskuje pogled na svet iz perspektive slepega človeka. Barve in in oblike so izbrane in prilagojene za slabovidne.
The Carwash Job: Sagar Gahatraj (2019)
Glavna tema eksperimentalnega dokumentarnega videa samo delo in ne človeški delavci. Film raziskuje ponavljanja in strojno delo na avtopralnici.
brezplačno / v okviru Festivala odpornosti #soteskaopen